被輪姦的新婚妻子

文慧跟我已經相識左五年喇,佢係我中學同學黎,人生得唔錯嫁,身材適中,四眼妹一名。由於佢屋企管得好嚴,加上佢自己都好保守,所以到而家佢都係一名處女,佢話留佢第一次比我,話作為送比我的結婚禮物喎,點知....。
雖然我而家都只係一間公司的小職員,每月的人工加上文慧的收入剛剛夠我地供樓同日常使用,但我地都計劃好起今個月尾會註冊結婚。
起初文慧屋企人都反對,但佢地見我咁有誠意加上覺得我都幾有責任感,所以先肯比個女嫁比我。
選婚紗,擺酒,過大禮,見家長等等,呢d煩瑣事都係由我同文慧攪的,雖然辛苦,但我地都做得好開心喇,事關人生大事嘛。
到左結婚果日,我地由朝早忙到晚上,好不容易到左散席,我同文慧都累得死了。晚上十一點我由尖東的酒樓摣車返我地個新居-----一所大埔的村屋。
由於時間問題,我同文慧都冇換衫,所以我地都係著緊禮服同婚紗,但這樣看來我的老婆更加美麗動人呢,看來今晚應該會過得好浪漫呢......當我諗到呢度的時候,車已經到了屋企喇。呢個時候我一路拖住我老婆,一路打開大路,點知我第一眼見到的,屋企竟然亂過亂葬崗.....我第一時間就知道我家比人洗劫一空了。果然,突然有五個貌似大陸人的男人由房走出黎......
個班大陸佬見到我地,就即刻拎把刀出黎。其中一個應該係大佬的男人大大聲喝住我地:「咪郁啊!再郁插死你地!!」果時我同文慧都嚇到出唔到聲,唔好話郁啦。
個大佬見我地又唔出聲又唔郁,就叫左兩個人用繩綁著我同文慧。果時我地都嚇佢地突然發難插死我地,只可以乖乖地畀佢地綁著。
佢地綁好左我地之後就放我地起一面,之後又繼續洗劫我地屋企,到最後佢地已經搵唔到有咩值錢野的時候,我仲以為佢地會即刻走人,點知......
其中一個人望到文慧,跟住就同佢大佬講:「大佬,我地自從一年前生野之後就冇攪過女人喇,而家有個女人起度,不如我地攪完先走喇!」我聽到呢句之後當堂嚇左一跳,而文慧都好驚咁望住我。之後個大佬又望下我老婆又望下我,就同其他人講:「好!你地將個佢地拖入間房度,睇佢地咁樣應該係岩岩擺完酒返黎,話唔埋個女人仲係處黎!你地班衰仔唔好同我爭啊,我要第一個攪!!!」之後就有人將我同文慧拖入去原本我地今晚的新房入面,之後個大佬入左黎之後就就關上大門,叫人將我綁起床前,而文慧就畀佢地大字型綁起床到。
整好曬之後,個大佬就同我講:「拿!!靚仔,等我教你點插你老婆啦!我地五個人,個個插你老婆三四次,我諗你都應該學識啦,哈哈!!」我當閩真係好想打死佢地,之後救我老婆出去,只可惜我手腳綁住曬郁都郁唔到,而且個口畀野塞住,只能夠嗯嗯的叫。文慧就淚流滿面,但事情到左呢度,佢都知道及後時間將會受輪姦的命運....
果然,其中兩人男人已經忍唔住一邊摸文慧個胸,一邊除條褲打飛機,另外兩個人就除左文慧個底褲,用手指刺激陰道。可憐的文慧連婚紗都未換就已經畀班色狼非禮。佢地攪左半個鐘,文慧身體好似有左變化,面紅之餘仲會擺動身體黎配合班色狼。有個色狼顯然知道,就同佢大佬講:「大佬,你睇下條女,畀我地攪到又出水又址的旗,睇黎佢好想畀我地插喎,哈哈!!」其他人都笑淫淫望住文慧.....
過左一個鐘之後,個大佬就出手喇~佢叫其他人走開,自己除左條褲,佢細佬即刻彈出黎,我見到有成14cm長.......而且上面生有粒粒肉瘤,咪黎到我身邊已經嗅到有一大陣腥臭味。佢二話不說就叫文慧含住,話唔含就叫人殺左我。文慧呢個時候只可以將開個咀比佢細佬插入個口度,但可能個大佬條細佬真係好臭,而且文慧都係第一次同人口交,個大佬仲要下下深喉,冇幾耐文慧就嘔左出黎。等佢嘔完之後個大佬又開始享受文慧的口交服務。插左一輪,可能文慧已經開始習慣,已經冇再覺得反胃,過左陣個大佬加快動作,我同文慧都知道咩事啦,文慧想推開佢但比佢按住個頭,最終插多幾下之後,佢就口爆左文慧,仲要文慧飲左d精,話飲左d精就唔同佢開苞。天真的文慧仲以為佢講真飲曬佢d精,但我就知道佢地唔會就咁放手.........
文慧好辛苦先飲左少少精,可能個大佬d精真係好臭,定係佢d精實在太多,有少少精由文慧口角流左出黎,滴左d起件婚紗度。見到呢個情況,個大佬同d馬仔講:「條八婆真係勁,唔使幾下就攪到我出野,不過睇黎佢好似唔陪喉咁。阿虎,到你啦!畀多d精佢食,一陣有排玩,費是攪攪下一陣佢話肚餓啊,哈哈!」那個叫阿虎的男人第一時間將佢條雞巴插入文慧口中,文慧連口裡入的精液未飲曬就已經開始含住另一條jj,當阿虎拿條雞巴出黎時,仲見到有d精液同文慧的口水絲在阿虎的雞巴上。
同一時間,有兩個人拉低文慧件低胸婚紗,文慧的乳房立即暴露在五名色狠的面前。其實我都係第一次見到文慧對奶,原來佢乳頭仲係粉紅色的,而且可能佢平時收收埋埋,我都係第一次知道佢對波原來都幾大的。兩個人第一時間一人一面含住文慧的乳頭,起初文慧都有少少反抗,但由於全身被綁,加上又要為阿虎口交,最後都係好似死魚咁郁都唔郁。
咦,奇怪啦,頭先明明有五個人,點解而家只係得四個人的? 三個人起度非禮緊文慧,個大佬坐在床邊食煙,咁仲有一個人呢?好快答案就出黎啦,原來個男人出左房搵相機拍低呢一幕場面,最後畀佢起書房搵到仲要不停咁影住文慧幫阿虎含的情況......
淩晨兩點,文慧已經為阿虎同其他三個男人含完曬,佢地一係射在文慧口,一係直接射在面那裡......。那時個大佬起身,對手下說:「你地都攪左咁耐啦,係時候上正場啦,阿虎你同我抺左條八婆面上d精,你幫我影低我同佢開苞的情況,你同我起我個袋度攞包春藥出黎,你同我睇下有冇潤滑劑。」不用三分鐘,佢手下已經攞好曬d野入房,預備睇一場真人四仔了。
個大佬將文慧的雙腳屈成M字形,文慧開始都緊緊合上雙腳,但力氣畢竟唔夠個大男人。那時他們已經可以看到文慧的整個陰部了。有個人說「你睇下,我地整左佢成晚,而家下面好似條河咁咁多水啊!」有個人話:「佢仲係一字西喎,大佬您一陣要插穿佢處女膜啊!」

那時如果可以死,我寧願死左算,好過睇住自己喜歡的文慧比一班色狼輪姦。果然,個大佬同佢地講:「拿,我一陣破佢處,等我射左輪到你地玩啦!」那時文慧很無助的看著我......
那大佬將龜頭貼住文慧的陰道口,同文慧講:「拿,睇住啦,我係你第一個男人,到你老公攪你時,你已經唔知係第幾手貨啦,哈哈!」說完後佢突然伸直個身,大力將佢細佬插入文慧入面,可能文慧下面真係好緊,佢第一次插唔穿處女膜,佢立即轉戰術,慢慢插入文慧陰道,到左處女膜前突然一下大力,咁就插穿左文慧二十五年的處女膜,那時文慧痛到喊唔出聲........
當個大佬條jj插穿左文慧的處女膜後,佢冇立即繼續抽插,而係一直一直咁入。個大佬好似好舒服咁講:「正啊~處女就係處女!喂八婆,你知唔知你下面包得我細佬好緊啊,今晚你畀我地輪大米,第日你老公同你做一定冇而家咁緊啊!」唔知點解,我有一點失望感覺.......文慧那時因為第一次性交,加上個大佬條 jj又長又粗,佢都忍唔住講:「痛啊~救命啊~求下你唔好再入啦,我下面畀你插到好痛啊~嗚~我個子宮好痛啊!!」但個大佬好似聽唔到咁一直插,到最後完全入曬去的時候,我見到文慧下腹脹脹的,我諗個大佬條jj已經插到入子宮了.....
那時個大佬先開始抽插,而文慧一面辛苦的樣子。其他人也沒閒著,他們圍著文慧手淫,有個人更拍下這一場色慾場面.....插左大約半個鐘左右,文慧可能已經習慣左,開始吟叫了幾聲,個大佬聽到之後笑笑口咁講:「八婆,係唔係畀我插到好舒服啊?當然啦,我下面咁長咁粗,我同你開苞我諗你一世都會記得啊!!」講完之後就加快動作,文慧更加控制唔到自己,一路叫一路擺動身體,別人不知以為文慧和他作愛一樣。過左一陣,個大佬大聲說:「唔得啦,我黎啦,八婆,送d 禮物畀你做新婚禮物啦,就係老子寶貴的精液啦,哈哈,我要射曬入你子宮入面,等你同我生個仔,哈哈!!!!」文慧聽到後馬上恢復理智,猛叫:「唔好啊,今日係危險期啊!!你射起入面我會大肚嫁!!!」但已經控制不到了,因為個大佬大叫一聲,將佢大量的精液射入文慧的子宮裡,而且足足成三分鐘先射完,我也看到文慧的下腹畀佢射得脤脤的,看到文慧的子宮已經裝滿個大佬d精液.......等個大佬射完之後拎番條jj出黎時,我看到文慧的處女血,加上淫水同精液的混合物流曬落件婚紗度,整到件婚紗一大片血色.......
文慧仲未回氣,其他人已經控制不了,有個人大力按下文慧的下腹,大量的精液第一時間由文慧的陰道流出,有個人拿起針筒,將一d液體打入文慧身體,有個人就按著文慧的頭為他口交。個大佬回左一陣氣,同我講:「靚仔,學唔學到野啊,我睇你下面脹q曬,我等你舒服d啦」跟住佢叫左個人同我除褲,我也不知為什麼,條jj竟然流左d野出黎......
過左陣,文慧睇黎好似好熱咁,我立即諗到文慧畀佢地打左春藥!!!果然文慧那時已經失去理智,不斷叫人插佢。有個男人忍唔住大叫:「好,八婆,等我餵飽你」立即二話不說插入我老婆陰道里。文慧那時只懂叫人插佢,有人已經控制不了,將ky塗在jj上,再將jj插入文慧屁道,文慧立即痛得大喊起來。我再不想看了這場面了,因為那時文慧口已經為人口交,陰道和屁道畀人抽插緊,總之有洞的地方都是有jj的,過左一個鐘佢地差唔多同時爆發。如是者,文慧整晚都畀成班色狼輪姦,有人更強姦了文慧七次之多....我也數不清文慧畀姦了多少次,我只知文慧的陰道被姦得紅紅腫腥,子宮已裝不下大量的精液就流到成婚紗都係。其他的地方也是精液,到佢地已經玩到冇曬力的時候,再變態到用筆,快子,甚至是雨傘插入文慧陰道和屁道.....可憐的文慧已畀佢地姦得沒知覺,到最後甚至訓著左......
就在快天光的時候,突然電話響起,但他們只全力的輪姦文慧沒時間理,等左陣飛左去留言....原本係我細妹打埋,話一陣八點返學前黎我屋企,要睇下我老婆。我個妹先岩岩十八歲,而家仲讀緊中六,我怕佢地都想攪埋我個妹.....
阿妹見咁耐都冇人應門,就起門口大叫:「阿哥阿嫂,我起門口啊,你地快d開門畀我啦,我一陣仲要返學嫁!」個大佬聽到之後立即同我講:「拿!靚仔,你一陣去應門,帶你個妹上埋間房,你唔好諗住玩野啊!你一出古惑你老婆條命凍過水!」講完就拿把刀架在文慧頸上,這一刻我只可以應承佢......

佢地同我鬆綁,我就出左房開門畀阿妹。打開門,我見到阿妹著住件校服,果衰妹仲要自己將件旗袍裙開得好高,將一雙又白又長的腳露出來。而阿妹見到我成晚未訓果樣就笑笑口同我講:「阿哥你好似好累喎,尋晚係唔係玩到好夜啊,哈哈!」我同佢講:「唔好講笑啦!你係唔係想見下大嫂啊,佢而家起房度啊,你自己去搵佢啦......」果一刻我感覺到係自己將阿妹推落火海.....但唔知點解我都有一種強姦阿妹的衝動,是不是畀班大陸佬影響呢?
阿妹一開房門,見唔到文慧就問我:「阿嫂呢?」我都唔知班大陸佬將文慧藏在那裡,突然房的廁所門同衣櫃門打開,原來班大佬專登唔莆頭,到阿妹入左房先出黎......
個大佬立刻lock左對門,而其他人就綁住阿妹。阿妹好驚咁反抗,但最終都畀佢地制服左,當佢反抗的時候不經意的走光,睇到班大陸佬起曬機! 個大佬對我阿妹講:「靚女,睇黎係你仲靚過你大嫂喎,你知唔知啊?你大嫂尋晚畀我地班兄弟輪姦啊!而家佢成個子宮都係我同班兄弟的精液,不過你唔使羨慕佢,一陣你個子宮都要裝曬我地d精液,哈哈!!」說完將隻手放在阿妹的腳上起勢摸....開始時佢摸索阿妹的大腿,之後是私處,其他人就隔著校服摸佢個乳房......阿妹經唔起呢d愛撫,由最初反抗漸漸迎合佢地。個大佬除左佢條打底褲同底褲之後,阿妹個西立即暴露出來。個大佬見到之後同班兄弟講:「正啊,又係一字西啊,我地又可以玩到處女啦!」講完之後竟然同阿妹口交! 阿妹受不了不停的呻吟著...而且個大佬一路口交,一路飲阿妹d水
其他人用剪刀剪開阿妹的領口,阿妹個bra是白色的,但佢地冇除左佢,而係伸手入個bra裡面摸.....
有人將jj放入阿妹個口度,仲賤到說:「我條野插過你大嫂嫁,一陣要插埋你,哈哈!」個大佬見係時候,就除左條褲露出佢條超長的j出黎,可能阿妹第一次見咁大條的jj,佢都驚左一驚。個大佬條jj對準阿妹的陰道口大力插入去!!!可能阿妹下面夠濕,個大佬可以一下就插穿處女膜了,雖然係咁,但阿妹仍然痛到喊,猛叫:「唔好啊,好痛啊!!!!」個大佬冇理佢繼續佢的抽插,可以見到阿妹的處女血一直流出來....可能佢玩左文慧成晚冇咩精,佢要成個鐘先至出野,當佢就射的時候大叫:「射死你!!我要將我d精射曬入你個子宮度要你同我生仔!!!」說完就將佢餘下的精液射入阿妹的子宮裡......佢攪完抽番條 jj出黎之後,好多血同精由阿妹的陰道流出,整到件旗袍裙紅左一片........ 當阿妹仲未相信呢個事實的時候,佢仲茫茫然坐左起度,望住d精同自己的處女血由陰道流出黎。
佢地唔畀阿妹有任何休息的機會,有人起廁所拉埋文慧出黎,叫阿妹將文慧陰道里的精液吸出來,阿妹望到文慧的下腹脹脹的,就知道一定有好多精起文慧的子宮了,佢起初都唔想吸,因為咁多人望住之餘,仲要果個人係我老婆有點怕羞。但當個大佬用把刀嚇佢地時,阿妹開始為文慧口交了。個大佬望到呢個情景就話:「阿妹,快d將你大嫂d精吸出黎啦,如果唔係佢會大肚嫁! 仲有啊,佢d精包括我地五兄弟但一d都冇你大佬份的,哈哈!!你乖乖地飲埋我地d精,等陣我叫你大嫂飲我頭先射在你子宮d精啊,哈」那時阿妹正在吸出文慧陰道的精液,但文慧子宮的精實在太多了,吸到阿妹一口都係精,有d仲起口角流出埋。那時文慧開始有點意識,就跟阿妹講:「詩琪(我阿妹個名),等大嫂都同你吸d精出黎啦,我唔想你有佢地個bb啊!」現在的情景就好似女同志亙攪一樣........我也分不清她們是不是動了情啦。當佢地吸吸下的時候,有個人建設起條街度搵d男人加入,不到十分鐘,已經有五個男人入左我間屋,有兩個是乞兒,另外三個竟然是我的鄰居!!! 那兩個乞食全身有陣臭味,當佢地知道有兩個又後生又靚女的女人畀佢地強姦時,佢地立即除左條爛爛殘殘的短褲,露出條破了皮,還流著膿血的陽具出來,要文慧同周妹為佢地口交,起初佢地一齊嘔左出黎,因為太臭了,但最後仍為他們出精,d精多到飲唔落。同佢地口爆之後仲未夠,仲要同文慧跟阿妹輪流姦,最後佢地內射入文慧同阿妹......其他人亦在他們完事之後加入戰團,總之佢地全日都係畀班色狼強姦緊。直到晚上十二點先至姦到佢地冇曬力,斯斯然離開我間屋,留下下體滿是精液的文慧同阿妹。
事後文慧驗到生了性病,而阿妹甚不幸畀班大陸佬同班乞兒插到大肚,而家有左三個月,我也不知誰是經手人了.....經過左呢件事之後,阿妹放棄了自己,整日學都唔返跟不同的男人做愛,有時甚至是八十多歲的老野,而文慧就因為子宮畀班大佬插穿了,以後都不能生育.....