打飛機

茜看到大吃一驚,這時她才想起這是她朋友給的丸
她一手把藥丸搶回來,塞進內褲裡:"咩咩咩呀?咩都睇唔到咩都冇"
向暉:"FINE....不過我岩岩未搜完"
茜從向暉既眼神,語氣,開始慢慢感覺到,向暉並不是為了想摸她而搜身,而是想報復當年追求被拒絕
茜:"你想搜我條底褲入面呀?"
向暉:"我有合理懷疑,點解唔搜得?"
茜指住向暉下面:」我夠懷疑你入面有野,你又俾我搜丫」
她話口未完就一隻右手伸進了向暉的內褲,向暉知道不應該這樣,但自己始終是個男人,

加上對方是以前自己喜歡的對象,他實在忍不住,

所以向暉只說了一聲:」唔….唔好呀…..」但雙手並沒有加以阻止….
茜用中指輕輕的掃了一下向暉的春袋,又用食指輕輕的點了他的龜頭,

讓向暉的雞巴變得又大又硬,緊接著左手解開向暉的皮帶和外褲,在內褲中掏出了雞巴,之後右手開始幫他打飛機
打到一半,茜問:」阿SIR….今日我幫你打飛機,我地就當咩事都無發生過好唔好?」
向暉一路不反抗,答:」下…下…下….咁……咁唔得架喎…..」
茜的手開始慢慢加速,再說:」我俾你再講一次」
向暉:」就….就算你幫幫…幫我打飛機….打完…..我都….都都會拉你…..」
茜將她的右手提到最高速度,左手幫忙搓揉他的睪丸,向暉開始感覺忍不住,

感覺到一股精液快要湧出來,叫道:」就出黎啦.…就出黎啦」
但這時,茜突然停下了手,並用拇指按住龜頭:」如果幫你打完都無用我就唔俾你射架喇」
這時向暉已經欲罷不能,有精不能射讓他倍感痛苦,

他只好開口答應:」得得得….你…你你快D幫我打出黎,我咩都應承你…..」
茜:」你話架」
說完茜的右手便回到極限速度,向暉終於射了,

向暉一開始射,茜就立即將他的雞巴放回內褲,搞得他內褲裡儘是精液….
完事後向暉只好無奈地找廁所清理,沒空再理茜….